כולנו חכמים: כך תקבלו הלוואה בתנאים טובים יותר מהבנק

    עפר גדנקן No Comments on כולנו חכמים: כך תקבלו הלוואה בתנאים טובים יותר מהבנק

    כשריבית בנק ישראל מזנקת, אתם משלמים לבנקים הרבה יותר על כל הלוואה שלקחתם או על משיכת יתר בחשבון. במיוחד עכשיו, אם הוצאות החג מכבידות עליכם, קבלו מ-MAX הצעה למחזור הלוואה בתנאים משודרגים. אזהרה: מי שתם או לא יודע לשאול, מפסיד

    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אם יש לכם הלוואה מהבנק, אם אתם מתכננים לקחת הלוואה כזו, אם יש לכם אוברדראפט, אם אתם צופים שתיכנסו לאוברדראפט בקרוב – לכולכם יש מכנה משותף אחד, בלתי נעים אך בלתי נמנע. קוראים לו ריביות, והן עולות לכם ביוקר. הריבית שאתם משלמים לבנק היא הדרך שלו להרוויח מההלוואה או מהמינוס שלכם, וכידוע, הבנקים (ומי לא?) בהחלט מעדיפים להרוויח ככל האפשר.

    העלאות הריבית החדות שביצע בנק ישראל בחודשים האחרונים, הגדילו את הריביות בבנקים אף יותר, הרבה יותר, מה שבעצם בעת הזו מחייב  עוד יותר, לבדוק היכן תנאי ההלוואה שתקבלו טובים יותר מאלה של הבנק -וזאת בדיוק ההצעה של MAX.

    יצויין, שנכון לעכשיו, ריבית בנק ישראל היא הגבוהה ביותר מאז שנת 2008, חלק מריביות הבנקים הגיעו לאחוז דו-ספרתי, ולפי התחזיות היד עוד נטויה. אבל מה אם כבר יש לכם הלוואה או מינוס ופתאום ההחזר מתייקר? ומה אם אתם חייבים לממן קניות לפסח, שיפוץ או רכב, אירוע או חופשה שדרושה לכם כמו חמצן, אבל רוצים הלוואה שתיתן לכם לנשום?

     חכם מה הוא? חוסך! 

     כעת יותר מתמיד, שווה לכם להצטרף לצרכנים החכמים שבודקים, משווים ומנצלים את התחרות הגוברת בשוק האשראי לטובת חיפוש חלופות משתלמות ונוחות. רבים מאותם מחפשים, מוצאים את הפיתרון בחברת האשראי החוץ-בנקאי הגדולה MAX. לרגל פסח הבעל"ט יוצאת MAX במבצע ייחודי: הלוואה בתנאים טובים יותר לעומת אלו שהבנק,  נותן או מציע לכם.

    עם MAX, תוכלו לכסות את ההלוואה או המינוס שיש לכם בבנק (או לפחות את חלקם, אם הם גדולים במיוחד), ולקבל במקומם הלוואה בתנאים טובים יותר. תוכלו גם לקבל הלוואה חדשה לכל מטרה שחשובה לכם. הכל בהתאמה אישית של הסכום, הפריסה וגובה ההחזר החודשי ובתנאים שמנצחים את הבנק, ולא משנה באיזה בנק או חברת אשראי אתם.

    וזה עוד לא הכל: ההלוואות של MAX אינן פוגעות במסגרת האשראי שלכם בבנק. הן דורשות מכם רק להרים טלפון או להיכנס לאתר החברה, בלי לקום מהכורסא. הן ניתנות ללא ערבים וביטחונות והן מאושרות (אם נמצאתם מתאימים) תוך דקות ונכנסות לחשבון הבנק שלכם תוך 3 ימי עסקים, מה שאומר שתוכלו להיות רגועים יותר, כבר  לקראת חג הפסח.

    אל תפסחו על ההזדמנות לחסוך עד עשרות אלפי שקלים ואינספור דאגות. בדקו כעת את זכאותכם להלוואה מ-MAX בטלפון 5771* או כאן. https://www.max.co.il/loans/calc

    אי עמידה בפירעון ההלוואה / האשראי עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל | בכפוף לתנאי החיתום ולאישור המלווה: מקס איט פיננסים בע"מ | הפרסום אינו מהווה הצעה למתן אשראי ומקס רשאית לשנות את האמור בו בכל עת | הצעת ההלוואה תינתן בהתאם לנתוניו האישיים של הלקוח | כפוף לריבית מינימום של פריים + 2.5% | מותנה בהצגת מסמכים מאמתים אודות הצעה להלוואה או הלוואה פעילה שהתקבלה מהבנק | למצטרפים חדשים בלבד   | קיים היתר עסקה



    0 תגובות